^3R^
Staff
Desconnectat
Missatges: 1035
Coque Malla
|
 |
« Resposta #945 el: Juliol 21, 2010, 17:59:07 » |
|
Toshokan Sensou: Bastante entretenida, pero demasiado corta, y la animación es malucha xD
Umineko no Naku Koro ni: Muy chula, pero me ha decepcionado un poco, no esperaba tanta magia y tan poco avance en la trama. En el segundo loop estuve a punto de ofenderme hasta ke sacaron el tema del gato de Schrodinger con lo ke todo ya cobra más sentido y mola más. Los personajes muy chulos y mucho lulz, eso sà xD
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
The Kroc
Desconnectat
Missatges: 958
|
 |
« Resposta #946 el: Juliol 21, 2010, 22:24:01 » |
|
Per fi he vist Tonari No Totoro. Molt maca, m'ha agradat molt. Com ja va dir l'Elric, em fa grà cia que es digui Totoro i el Totoro en questió aparegui tan poc, però això mateix li dóna més encant. Gatobus ruls. Animació genial tot i ser dels 80 (com era d'esperar), música genial també.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Kiuk
Staff
Desconnectat
Missatges: 4260
B&B
|
 |
« Resposta #947 el: Juliol 22, 2010, 15:02:51 » |
|
Inazuma Eleven al dia (78) Ara miraré Rainbow o Baccano , ho fare a cara o creu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
^3R^
Staff
Desconnectat
Coque Malla
|
 |
« Resposta #948 el: Juliol 22, 2010, 16:23:29 » |
|
Mirate Baccano ke te la puedes terminar del tirón y es cortita, cuando acabes te vas poniendo al dia con Rainbow :3
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elric
Staff
Desconnectat
Missatges: 6520
|
 |
« Resposta #949 el: Juliol 23, 2010, 07:10:55 » |
|
baccano és tant bona i tant oblidada :( 2a temporada pl0x
ahir vaig veurem l'altre gran peli pendent que tenia, sen to chihiro m'ha agradat moltÃssim, és preciosa, l'animació, el dibuix, els dissenys, l'argument, TOT no hauria d'haver guanyat l'oscar a millor pelÃcula animada, sinó a millor pelÃcula directament 2 hores que passen VOLANT
|
|
|
|
|
En línia
|
epic pal
|
|
|
^3R^
Staff
Desconnectat
Coque Malla
|
 |
« Resposta #950 el: Juliol 26, 2010, 16:27:36 » |
|
Empezadas también Shiki y Amagami SS
Shiki, 3 capis y de momento tiene una pinta ke no me gusta nada xDDDDDD Yo no sé si la gente está tonta o ke, diciendo ahà "Ooooooh es más misteriosa ke higurashi y todo noseq". Pues de momento todo apunta a ke de misterio tiene una mierda, la gente se va muriendo pr anemia, falta de globulos rojos y tienen mordeduras, y oh casualidad, una nueva familia se ha mudado a la mansión en lo alto de la colina del pueblo, son muy ricos, pálidos, raros y tienen ojos de dollfie. Como no haya un plot twist o no pase nada ke encamine la serie a lo ke no parece, drop inminente.
Amagami SS, 5 capitulos de TOSTONACO, la senpai pintaba muy ruls, de hecho la seguà viendo por ella, pero ke gracia tiene ke te metan ahi un arco, acabe en good end, y vuelva a empezar la serie para escoger otro arco? Y sin ningun tipo de sentido, como si te dijeran, "te voy a enseñar todos los good ends de un eroge". Le daté un capitulo más de confianza a ver como empieza el nuevo arco, pero todo apunta a drop xDDDDDDDDD
Edit: Se me olvidaba! Tb he visto Black Rock Shooter Me ha decepcionado un poco, demasiados minutos de rollo colegial y pocos de acción, además esperaba un poco más de todo, algo más de argumento, algo más de epicidad en las batallas, algo mejor la música. No está del todo mal, pero no me kito ese regusto amargo de pensar ke no es más ke una promoción para un futuro videojuego o algún otro producto, porke potencial lo tiene.
|
|
|
|
« Darrera modificació: Juliol 26, 2010, 16:59:26 per ^3R^ »
|
En línia
|
|
|
|
Joshi
Staff
Desconnectat
Missatges: 3403
Menjar-los!!!
|
 |
« Resposta #951 el: Juliol 26, 2010, 21:21:22 » |
|
pues a mi me interesaba la de Shiki......ya veremos que tal and now.... Dilluns: Gintama i Fairy Tail 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Harver
Desconnectat
Missatges: 627
Judau Ashta, Double Zeta! Ikimasu!
|
 |
« Resposta #952 el: Agost 02, 2010, 20:29:55 » |
|
Fa uns dies em vaig acabar Gundam SEED. Gran quantitat de flashbacks repetitius, gran quantitat d'escenes reciclades a més no poder (i a sobre es MASSA obvi fins a ser ofensiu), i un argument que si no s'hagués fet per atreure a fujoshis i adolescents hormonades en general, hauria donat per una gran serie, pero els plot armors son massa grans com per tenir serietat, per remarcar alguna de les falles argumentals (aixo i el que sembla un "Just as planned" o una chorra impressionant de la Lacus son els fets que et deixen més amb cara de WYF?). Llastima, perque en alguns moments aconsegueix que t'oblidis de tot aixo, quan la cosa es com hauria de ser.
En fi, començada SEED Destiny, que promet, amb 18 cpaitols que porto vistos, més escenes reciclades, més flashbacks, i un protagonista que acabara sent secundari.
|
|
|
|
|
En línia
|
FUCK YEAH RED & BLUE FRAME!!!!!
|
|
|
^3R^
Staff
Desconnectat
Coque Malla
|
 |
« Resposta #953 el: Agost 02, 2010, 21:16:44 » |
|
Pues yo opino casi todo lo contrario de Seed, si es cierto ke peca en lo de escenas recicladas, pero no estoy nada de acuerdo con todo lo demás, yo ke la seguà al dÃa ya hace años en ningún momento me pareció obvio lo ke pasaba capitulo a capÃtulo y me encantaba las vueltas ke daba el argumento y la gran mayorÃa de personajes. Sin embargo Destiny, me pareció horrible, personajes subnormales, personajes de Seed ke de repente se vuelven más subnormales, plot twist absurdos y patilladas a saco. (Para empezar ke incluso editaran el final de SEED en los DVDs kitando el casco de Mwu a la deriva en el espacio).
No sé, si piensas ke SEED es para adolescentes yo creo ke deberÃas odiar aun más Destiny XDDDDDDD
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ryuzen
Desconnectat
Missatges: 927
|
 |
« Resposta #954 el: Agost 03, 2010, 06:08:46 » |
|
Acabat FMA Brotherhood. Els 5 ultims capitols seguits, espectacular, sense paraules. Em domina el hype.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elric
Staff
Desconnectat
|
 |
« Resposta #955 el: Agost 03, 2010, 07:19:06 » |
|
gundam seed ruls, a noser que la miris buscantli els fallos perquè és de "ser guay" dir que seed "no mola"
però quan les veus en aquest plan, només buscant les tifarades, el 99% de les series son caca
fma... me l'he de mirar, però epic pal veure algo que ja he llegit
segueixo mirant giant killing, però cada cop és més tostón, crec que la dropejaré
|
|
|
|
|
En línia
|
epic pal
|
|
|
Harver
Desconnectat
|
 |
« Resposta #956 el: Agost 09, 2010, 17:34:17 » |
|
Jo vaig veurela disposat a deixar els prejudicis de banda. I el resultat va ser el que vaig dir. Em va sobrar els plot armor desorbitats (no em fotis, si et peta un MS a la cara no en surts viu), algunes eleccions desencertades de seiyuus (ho sento, pero sentir a en Kira plorant em feia pixarme de riure), i que semblava que la Lacus controlés el destà durant la serie. Per aixo dic que les coses, fetes d¡'una forma una mica diferent, haurien donat com a resultat una serie genial, en lloc d'aixo. No es que sigui dolenta, es que no es com hauria pogut ser, per aixo em decepciona. I com es pot comprobar, no he fet cap apreciació cap a l'apartat de l'animació, aquest cop.
En fi, ara que he tornat del Wacken, seguiré amb SEED Destiny.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elric
Staff
Desconnectat
|
 |
« Resposta #957 el: Agost 10, 2010, 09:32:43 » |
|
per fi ha sortit un pack BD de bakemonogatari sencera, me l'he recomençat desde el principi i espero veurela del tirón xD
|
|
|
|
|
En línia
|
epic pal
|
|
|
^3R^
Staff
Desconnectat
Coque Malla
|
 |
« Resposta #958 el: Agost 10, 2010, 09:36:32 » |
|
per fi ha sortit un pack BD de bakemonogatari sencera, me l'he recomençat desde el principi i espero veurela del tirón xD
Do want a saco,yo tb la voy a empezar.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Harver
Desconnectat
|
 |
« Resposta #959 el: Agost 10, 2010, 13:39:49 » |
|
Do want a saco,yo tb la voy a empezar. Downloading at the speed of the fist of the northern star.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|