|
Colibri_Lillith
|
 |
« Resposta #30 el: Febrer 05, 2010, 13:36:28 » |
|
violència fÃsica contra un caixer o una mà quina no és el mateix q violència fÃsica cap a una persona
crec q no feia falta q matitzés això
com us agrada provocar, cony
passeu de dir-me perroflauta en su mundo de mariposas a terrorista, realment feu-vos-ho mirar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Kiuk
Staff
Desconnectat
Missatges: 4260
B&B
|
 |
« Resposta #31 el: Febrer 05, 2010, 13:43:00 » |
|
A mi em sembla molt be que es manifestin pero sense trencar coses i no el dia 4 de febrer, sino el dia 1 quan pujen els preus o el dia en que s'aprova la pujada de preus Em sembla que s'està defensant la violencia molt a la lleugera.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
Colibri_Lillith
|
 |
« Resposta #32 el: Febrer 05, 2010, 13:52:34 » |
|
sense q em posicioni a favor o en contra, aquests són els arguments q utilitzen per justificar el que han fet, q em penso q ningú s'ha parat a llegir-los (tot al mateix enllaç q ha penjat L'Orochi al primer post): L'acció d'inutilitzar les mà quines és una manera de mostrar el nostre rebuig i crec que la majoria de gent la pot entendre a la perfecció.
Si hi ha un clima de rebuig contra les pujades de preus dels F.G.C. i els revisors s'ha d'aprofitar precisament per fer accions com aquestes que, en aquest context de crispació, la gent "normal" troba legÃtimes.
A més, sense aquest tipus d'accions no podem sortir als mitjans comunicatius convencionals. I això és imprescindible per fer arribar el discurs. 1) Caputxes: Realitzar l'acció a cara descoberta hagués comportat la identifiació dels autors de l'acció ja sigui via cà meres o via secretes que pululaven per allà . Ja dilluns es van emportar detingut un estudiant arbitrà riament. Potser unes mà scares hauria quedat més estètiques, però imagino que és el que tindrien a mà .
2) Mà quines: L'acció consistia en espatllar les mà quines i deixar-les obertes perquè els estudiants poguéssin entrar i sortir sense haver de picar les mà quines. Des de dilluns s'ha d'introduir el bitllet a la mà quina per poder sortir i a més a més hi ha una dotzena d'interventors més quatre segurates sancionant a centenars d'estudiants per dia. A tu et sembla normal aquesta polÃtica de FGC? Ara quan pitjors condicions econòmiques tenim els estudiants (i la resta de mortals) l'ATM ens puja un colló el preu del bitllet i a més a més destina uns esforços bastant considerables a controlar el frau, precisament a la parada de l'Autònoma. Està clara una cosa al sector públic la crisi li està passant factura a nivell de finançament i volen que ho paguem nosaltres. I un rave!
I sincerament les campanyes estudiantils que s'havien fet anteriorment sobre transport van ser un fracà s, perquè no van aconseguir mobilitzar a ningú. Si es van aconseguir vora de 2000 signatures que estan florint-se en algun racó de la seu del SEPC.
Tal i com estan les coses o comencem a guanyar una miqueta el pols als despropòsits que ens fan administracions o universitats o acabarem molt malament. En aquesta lÃnia imprimir una mica de contundència crec que ajuda força.
Also, completament d'acord amb en Mike i en Raptor
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Kenosh
Staff
Desconnectat
Missatges: 3656
partypartylaundrylaundrypartypartylaundrylaundry
|
 |
« Resposta #33 el: Febrer 05, 2010, 13:59:07 » |
|
A mi tampoc m'agrada aquest tipus de protesta, i menys en aquest cas que es veuen les raons de seguida i que estan justificades demagògicament.
Però em sorprén, i molt, que us conformeu amb les hosties de dalt i alhora neu a saco tildant de terrorista (manda huevos) a la gent de baix.
Feu-vos-ho mirar, de veritat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elric
Staff
Desconnectat
Missatges: 6520
|
 |
« Resposta #34 el: Febrer 05, 2010, 14:09:03 » |
|
algu s'ha llegit el que he posat? jo no he dit a ningu terrorista he dit que feu servir la mateixa justificacio que fan ells, és el mateix discurs "per sortir als medis" "perquè la gent s'adoni" "només parlant no ens fan cas" "si no ens fan cas politicament doncs recurrim a la violència" es clar que no és el mateix una persona que un "be públic", però la cantarella és la mateixa. millor que s'ho facin mirar, al cap i a la fi un cop entrada en la violencia la linia que ho separa no es tan grossa
per cert, em sembla molt normal que fiquin maquines per picar i interventors revisant i multant/fent pagar als que no portin bitllet, que no és un servei gratuït això (tot i que a mi també em puteji que jo a vegades també vaig amb una zona xD) trobo normal que ho facin
on s'es vist que a un pais civilitzat s'intenti justificar la violencia i als delinquents? jo alucino, després els detenen PER DELINQUIR i encara es queixen!!!
i se suposa que es gent amb estudis
a mi tampoc m'agrada un pel que pugin els billets, cada any els pugen i el meu sou no ho fa pas si la gent no es colés i tothom pagués el seu billet, dubto que seguissin aquesta progressió
i si la solució és la violència/vandalisme... no anem be
|
|
|
|
« Darrera modificació: Febrer 05, 2010, 14:15:29 per Elric »
|
En línia
|
epic pal
|
|
|
Joshi
Desconnectat
Missatges: 3403
Menjar-los!!!
|
 |
« Resposta #35 el: Febrer 05, 2010, 14:29:16 » |
|
despreeeeeeees de llegir tots els comments, a mi nomès m'ha quedat clar una cosa
Jo que protesto per la pujada de preu de la benzina (li dic fill de puta al sortidor de benzina cada dia que M'OBLIGUEN A PAGAR MÉS), com la protesta pacÃfica no ems erveix de res, em dedicarè a rebentar la benzinera un dia d'aquests PERQUE NO EM FAN CAS!!!
tmb m'ha encantat el coment de la Coli de que...tothom ha robat alguna coseta, piratejat la wii, etc.... THIS IS SPAIN!!! o en tot cas, aixà és la cultura llatina, el "pÃcaro" XDDDD
collons, que son bens públics, per els quals s'han invertit uns diners PÚBLICS amb IMPOSTOS que tots paguem, mai defensarè que destrueixin una cosa que TOTS hem pagat per millorar la qualitat dels serveis.....
brau brau brau epic pal escriure més XD
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
Colibri_Lillith
|
 |
« Resposta #36 el: Febrer 05, 2010, 14:54:16 » |
|
Precisament per ser una cosa per la q tots hi estem pagant, pública, q es paga amb impostos directes i indirectes, el preu del bitllet hauria de ser simbòlic, i quan vas amb una zona enlloc de 2, o sense bitllet, i et pillen, el q haurien de fer és q te'l cobrin o et cobrin el doble si volen, però no la multa de 40 euracos q et colen.
vaja, q és un lloc més d'on treure diners, i saben que molts estudiants es colen i per això ho han posat aixà ara.
hi ha crisi pel q els interessa. diners a la generalitat no en falten, el q passa és q el gasten en projectes i campanyes estúpides, i se'n van milers i milers d'euros en publicitar els mateixos projectes inútils q fan. per això sà que hi ha diners, i per al transport públic no. No fotem, q no ens enganyin.
ser gent amb estudis serveix precisament per això, pq no ens enganyin, i perquè poguem posar en entredit què és just i què no, i què és delinqüència i què no, no justificar les coses "perquè són aixÃ", com si lo que diu la llei fos legÃtim.
i no, no m'has dit terrorista, només futura terrorista, vosté perdoni.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Elric
Staff
Desconnectat
Missatges: 6520
|
 |
« Resposta #37 el: Febrer 05, 2010, 15:38:06 » |
|
ja lultim cop que escric aqui perquè això no dur enlloc osigui que destruir bens públics és legal no hace falta que digas nada mas
also, no saps llegir entre linies, agaho literalment tot
|
|
|
|
|
En línia
|
epic pal
|
|
|
|
Colibri_Lillith
|
 |
« Resposta #38 el: Febrer 05, 2010, 15:43:31 » |
|
què irònic q em diguis q m'ho agafo tot literal mentre tu no pares de targiversar el meu discurs
en fi, q tens raó, q no arribem enlloc
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|