Elric
Staff
Desconnectat
Missatges: 6520
|
 |
« Resposta #15 el: Juliol 21, 2010, 09:49:31 » |
|
No pudimos mostrar aquí los eventos de uno o más calendarios porque no tienes permiso para verlos.
que no nos embauquen
|
|
|
|
|
En línia
|
epic pal
|
|
|
mike
English maaaaik
Desconnectat
Missatges: 4951
mmm...interesting
|
 |
« Resposta #16 el: Juliol 21, 2010, 10:14:30 » |
|
No pudimos mostrar aquí los eventos de uno o más calendarios porque no tienes permiso para verlos.
que no nos embauquen
fix'd! EDIT: Nice Lumbe! ... no se si pot valer la pena fer una parada intermitja al viatjet a Kyoto a veure el Gundam xD depen de si hi passa el tren bala
|
|
|
|
« Darrera modificació: Juliol 21, 2010, 10:25:47 per mike »
|
En línia
|
|
|
|
Elric
Staff
Desconnectat
|
 |
« Resposta #17 el: Juliol 21, 2010, 12:01:24 » |
|
al loro! a nikko!!! ben fet
a part dels temples world heritage brau brau no t'oblidis de pujar a les Kegon Falls amb l'autobús, molt maco el llac i la cascada i el brau !
|
|
|
|
|
En línia
|
epic pal
|
|
|
Krypton
The Godfather
Staff
Desconnectat
Missatges: 1692
Show me the money
|
 |
« Resposta #18 el: Juliol 21, 2010, 12:27:47 » |
|
al loro! a nikko!!! ben fet
a part dels temples world heritage brau brau no t'oblidis de pujar a les Kegon Falls amb l'autobús, molt maco el llac i la cascada i el brau !
Sobretot el llac ... 
|
|
|
|
|
En línia
|
 Οὖτις ἐμοὶ γ' ὄνομα
|
|
|
Elric
Staff
Desconnectat
|
 |
« Resposta #19 el: Juliol 21, 2010, 12:42:10 » |
|
que jo no veies cap llac no vol dir que no sigui maco!! XDDDDD
|
|
|
|
|
En línia
|
epic pal
|
|
|
Joshi
Staff
Desconnectat
Missatges: 3403
Menjar-los!!!
|
 |
« Resposta #20 el: Juliol 21, 2010, 13:48:38 » |
|
volia apuntar les dates en que arribava altra gent... el Joshi arrivaba a Tokyo el 20, no? ... l'equip Wars, Saki, Flow & co. estan desapareguts .. q hi farem
ep!!! que jo arribo el 18 a Tokyo per cert, a Tokyo no tindré mobil, aixi que nomes podrem comunicarnos via mail!! ara em miro el teu planning a veure quin dia podrem quedar o algo per Tokyo!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
mike
English maaaaik
Desconnectat
Missatges: 4951
mmm...interesting
|
 |
« Resposta #21 el: Juliol 21, 2010, 14:52:53 » |
|
volia apuntar les dates en que arribava altra gent... el Joshi arrivaba a Tokyo el 20, no? ... l'equip Wars, Saki, Flow & co. estan desapareguts .. q hi farem
ep!!! que jo arribo el 18 a Tokyo per cert, a Tokyo no tindré mobil, aixi que nomes podrem comunicarnos via mail!! ara em miro el teu planning a veure quin dia podrem quedar o algo per Tokyo! nice! jo dubto que tingui mobil tampoc... a veure si trobo un dia per baixar a orange a veure quin timo m'ofereixen xD per cert, del 18 a quin dia?? EDIT: per cert, m'han dit que el dilluns que vaig a nikko és EPIC per pillar transports amb comoditat, ja que els japos han fet tots els exodes d'estiu/vacances els 2 dies anteriors
|
|
|
|
« Darrera modificació: Juliol 21, 2010, 14:55:18 per mike »
|
En línia
|
|
|
|
Joshi
Staff
Desconnectat
Missatges: 3403
Menjar-los!!!
|
 |
« Resposta #22 el: Juliol 21, 2010, 21:42:22 » |
|
jo estic a Tokyo del 18 al 24 d'agost
tornem el mateix dia, però tu via London, i jo via Amsterdam, una cursa aerea!! xan xan xaaaan
doncs tindrem 3 dies per quedar a fer random, 21-22-23 d'agost, segons el planning que he vist que tens, jo al final no anirè al concert dels Back-on
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Warvanlock
Desconnectat
Missatges: 241
|
 |
« Resposta #23 el: Agost 01, 2010, 10:40:53 » |
|
Bones!! Jo vaig tornar just ahir de Japo aixi que ho tinc bastant fresc, mirare a veure com et puc ajudar.
Primer de tot, pel que fa al Railpass, el meu consell es que si el pilles fagis mes dun viatge a Osaka i prou, es molt rentable pero nomes si et mous de ciutat en ciutat, per dins de Tokyo hi ha bitllets diaris de metro per 700 yens mes o menys i la linea de metro alla es fantastica, vagis on vagis tindras forma dacabar davant (el Railpass te acces nomes a una linea circular i 4 mes i potser no et servira per tot), pel que si nomes fas un viatge a Osaka i tornar, segur que hi ha formes mes economiques, ja sigui un bus o un tren mes lent.
Si tel pilles, et recomano Nara igual que ha fet el Sense, es potser la ciutat que mes he disfrutat i amb un dia en tens prou per veurela be. El Gundam tambe el vaig veure i fa gracia, i aixo que no soc seguidor de la serie. I per ultim, si tanimes, et recomanaria anar al Fuji i pujarlo, i si ho fas de nit es una pasada, no es dificil de fer i es gratificant veure sortir el Sol desde el cim.
Dins de Tokyo, a mes de les coses habituals, si tagraden les pelis de Ghibli el museu es un must (entrada amb antelacio). Tambe es dibertit anar a un partit de baseball nomes per veure als japonesos aficionats deixar-se la veu (se que sembla tonteria pero va ser una de les coses que mes ens va agradar, i no es que ens moli massa el baseball).
Una altra cosa que recomano, i mes si dius que vas malament de diners, es que alguna nit dormis a un cybercafe, ni que sigui per l`experiencia. Si tu montes be, dorms de puta mare i et surt per menys de 2000 yens. Jo he viscut un mes alla amb 1500 € gracies als cybers xDDD
Ara mateix no se m`acut res mes, si alguna cosa t`interesa i ho vols amb mes detall prova d'enganxar-me al msn. Espero haberte ajudat.
EDIT: El canvi d'euro a yen per 112 esta molt be, jo el millor que he trobat alla no arribava als 109, no es un bon any per viatjar al japo xDDD ^^U.
|
|
|
|
« Darrera modificació: Agost 01, 2010, 19:50:54 per Warvanlock »
|
En línia
|
|
|
|
|