Benvingut(da), Visitant. Per favor ingressa o registra't.
Has perdut el teu correu d'activació?

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i duració de la sessió

Fòrums d'Otakuab i Nihon-Hanguk  >>  Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!!   >>  Japó (Moderadors: iLchuL, Hell)  >>  [viatges] Gaijins a l'agost!
Pàgines: 1 [2]   Anar Baix
  Imprimir  
Autor Tema: [viatges] Gaijins a l'agost!  (Llegit 585 cops)
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Elric
Staff
*
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 6520

« Resposta #15 el: Juliol 21, 2010, 09:49:31 »

No pudimos mostrar aquí los eventos de uno o más calendarios porque no tienes permiso para verlos.

que no nos embauquen
En línia

epic pal
mike
English maaaaik
*

Missatges: 4951

mmm...interesting

« Resposta #16 el: Juliol 21, 2010, 10:14:30 »

No pudimos mostrar aquí los eventos de uno o más calendarios porque no tienes permiso para verlos.

que no nos embauquen

fix'd!

EDIT:

Nice Lumbe! ... no se si pot valer la pena fer una parada intermitja al viatjet a Kyoto a veure el Gundam xD depen de si hi passa el tren bala
« Darrera modificació: Juliol 21, 2010, 10:25:47 per mike » En línia

Elric
Staff
*

« Resposta #17 el: Juliol 21, 2010, 12:01:24 »

al loro! a nikko!!! ben fet

a part dels temples world heritage brau brau  no t'oblidis de pujar a les Kegon Falls amb l'autobús, molt maco el llac i la cascada i el brau !
En línia

epic pal
Krypton
The Godfather
Staff
*

Missatges: 1692

Show me the money

« Resposta #18 el: Juliol 21, 2010, 12:27:47 »

al loro! a nikko!!! ben fet

a part dels temples world heritage brau brau  no t'oblidis de pujar a les Kegon Falls amb l'autobús, molt maco el llac i la cascada i el brau !

Sobretot el llac ... quien sabe
En línia

Οὖτις ἐμοὶ γ' ὄνομα
Elric
Staff
*

« Resposta #19 el: Juliol 21, 2010, 12:42:10 »

que jo no veies cap llac no vol dir que no sigui maco!! XDDDDD
En línia

epic pal
Joshi
Staff
*

Missatges: 3403

Menjar-los!!!

« Resposta #20 el: Juliol 21, 2010, 13:48:38 »

volia apuntar les dates en que arribava altra gent... el Joshi arrivaba a Tokyo el 20, no? ... l'equip Wars, Saki, Flow & co. estan desapareguts .. q hi farem

ep!!!
que jo arribo el 18 a Tokyo
per cert, a Tokyo no tindré mobil, aixi que nomes podrem comunicarnos via mail!!

ara em miro el teu planning a veure quin dia podrem quedar o algo per Tokyo!
En línia

mike
English maaaaik
*

Missatges: 4951

mmm...interesting

« Resposta #21 el: Juliol 21, 2010, 14:52:53 »

volia apuntar les dates en que arribava altra gent... el Joshi arrivaba a Tokyo el 20, no? ... l'equip Wars, Saki, Flow & co. estan desapareguts .. q hi farem

ep!!!
que jo arribo el 18 a Tokyo
per cert, a Tokyo no tindré mobil, aixi que nomes podrem comunicarnos via mail!!

ara em miro el teu planning a veure quin dia podrem quedar o algo per Tokyo!

nice!

jo dubto que tingui mobil tampoc... a veure si trobo un dia per baixar a orange a veure quin timo m'ofereixen xD

per cert, del 18 a quin dia??

EDIT:

per cert, m'han dit que el dilluns que vaig a nikko és EPIC per pillar transports amb comoditat, ja que els japos han fet tots els exodes d'estiu/vacances els 2 dies anteriors
« Darrera modificació: Juliol 21, 2010, 14:55:18 per mike » En línia

Joshi
Staff
*

Missatges: 3403

Menjar-los!!!

« Resposta #22 el: Juliol 21, 2010, 21:42:22 »

jo estic a Tokyo del 18 al 24 d'agost

tornem el mateix dia, però tu via London, i jo via Amsterdam, una cursa aerea!! xan xan xaaaan

doncs tindrem 3 dies per quedar a fer random, 21-22-23 d'agost, segons el planning que he vist que tens, jo al final no anirè al concert dels Back-on
En línia

Warvanlock
*

Missatges: 241

« Resposta #23 el: Agost 01, 2010, 10:40:53 »

Bones!! Jo vaig tornar just ahir de Japo aixi que ho tinc bastant fresc, mirare a veure com et puc ajudar.

Primer de tot, pel que fa al Railpass, el meu consell es que si el pilles fagis mes dun viatge a Osaka i prou, es molt rentable pero nomes si et mous de ciutat en ciutat, per dins de Tokyo hi ha bitllets diaris de metro per 700 yens mes o menys i la linea de metro alla es fantastica, vagis on vagis tindras forma dacabar davant (el Railpass te acces nomes a una linea circular i 4 mes i potser no et servira per tot), pel que si nomes fas un viatge a Osaka i tornar, segur que hi ha formes mes economiques, ja sigui un bus o un tren mes lent.

Si tel pilles, et recomano Nara igual que ha fet el Sense, es potser la ciutat que mes he disfrutat i amb un dia en tens prou per veurela be. El Gundam tambe el vaig veure i fa gracia, i aixo que no soc seguidor de la serie. I per ultim, si tanimes, et recomanaria anar al Fuji i pujarlo, i si ho fas de nit es una pasada, no es dificil de fer i es gratificant veure sortir el Sol desde el cim.

Dins de Tokyo, a mes de les coses habituals, si tagraden les pelis de Ghibli el museu es un must (entrada amb antelacio). Tambe es dibertit anar a un partit de baseball nomes per veure als japonesos aficionats deixar-se la veu (se que sembla tonteria pero va ser una de les coses que mes ens va agradar, i no es que ens moli massa el baseball).

Una altra cosa que recomano, i mes si dius que vas malament de diners, es que alguna nit dormis a un cybercafe, ni que sigui per l`experiencia. Si tu montes be, dorms de puta mare i et surt per menys de 2000 yens. Jo he viscut un mes alla amb 1500 € gracies als cybers xDDD

Ara mateix no se m`acut res mes, si alguna cosa t`interesa i ho vols amb mes detall prova d'enganxar-me al msn. Espero haberte ajudat.

EDIT: El canvi d'euro a yen per 112 esta molt be, jo el millor que he trobat alla no arribava als 109, no es un bon any per viatjar al japo xDDD ^^U.
« Darrera modificació: Agost 01, 2010, 19:50:54 per Warvanlock » En línia

Pàgines: 1 [2]   Anar Dalt
  Imprimir  

Anar a:  

Fòrums d'Otakuab i Nihon-Hanguk  >>  Nihon Ganbatte!! Hanguk Fighting!!   >>  Japó (Moderadors: iLchuL, Hell)  >>  [viatges] Gaijins a l'agost!
OtakUAB i Nihon-Hanguk | Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006, Simple Machines LLC | Cityscape design by Bloc | XHTML | CSS |